Vous n'êtes pas identifié.
Hi all you french comunity, i made a single program in casiobasic for the classpad, for make convertions between octal, decimal (signed and unsigned), binary and hex, with the max of 16b. You can download it in:
http://www.classpad.org/software.php?cat=1
Any doubt, suggestion or comment PM or e-mail me, this is the first version of the program and if anyone wants to add something to the program please send me the new code etc...[/url]
Hi all you guys, i'm back here to the graph100 forum with my new casiobasic crap :mrgreen:
Now i made a program called "codes", a new version of a program i made for the AFX for obtain codes and values of ceramic capacitors (you can download it on the casiofortissimo site) but this one for the Classpad include options for resistors.
Its a program for obtain values and codes of resistors and ceramic capacitors. You can download it from the basic files download section of "www.classpad.org". Hope it will be usefull for anybody and the french translation of this text is good.
Bonjour tous vous des types, je suis de retour ici au forum graph100 avec ma nouvelle merde casiobasic. Maintenant j'ai fait un programme appelé les "codes", une nouvelle version d'un programme que j'ai fait pour l'graph 100 pour obtiens des codes et des valeurs des condensateurs en céramique (vous peux le télécharger sur l'emplacement de casiofortissimo) mais celui-ci pour le Classpad incluent des options pour des résistances. Son un programme pour obtiennent des valeurs et des codes des résistances et des condensateurs en céramique. Vous pouvez le télécharger de la section de téléchargement de dossiers de base de "www.classpad.org". Espoir ce sera usefull pour quiconque.
Have somebody download any of my trash (programs)? as you can see i'm not the best programmer but i do the things work good :mrgreen: . Also i learn how to use some commands of the classpad with this programs, if anybody make some change for make it better please send me a copy if that program. Bye.
Now in french:
Faites télécharger à quelqu'un n'importe quelle partie de mon détritus (programmes) ? comme vous pouvez voir que je ne suis pas le meilleur programmeur mais j'effectue le travail bon :mrgreen de choses : . En outre j'apprends comment employer quelques commandes du classpad avec ceci des programmes, si quiconque font un certain changement pour le faire mieux pour veuillez m'envoyer une copie si ce programme. Bye, ciao bambinos, hasta la vista, au revoir.
lol bad translation...
soory but i don't have the classpad... so i can't test you programs (maybe with the ship8x emul ?)
but i guess they're good... ! :ptdr: carry on practicing !